Навчання новопризначених керівників дошкільних навчальних закладів - 10 Листопада 2015 - Сайт Драбівського відділу освіти
Вітаю Вас Гість | RSS Понеділок, 20.02.2017, 05:55 Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Популярні

[25.11.2011]


Формулювання наказу і запису у трудовій книжці про укладення строкового трудового договору (50902)

[10.08.2011]


Викладання предмету художня культура у новому 2011-2012 н.р. (19629)

[13.09.2011]


Гринвіч - Всеукраїнський конкурс з англійської мови (15511)

[11.08.2011]


Про тривалість робочого тижня практичних психологів, соціальних педагогів (14857)

[18.07.2011]


Програма для знз з психології (11 клас) (12469)
Часто читають
[12.02.2012]
Результати конкурсу Гринвіч (12889)
[18.09.2012]
Нова форма звітності РВК-83 (8012)
[29.03.2011]
Педагогічні читання Концепція гуманної педагогіки Шалви Амонашвілі (5599)
[04.01.2013]
Конкурс Гринвіч: в очікуванні результатів (5519)
[13.04.2011]
Персональні сторінки абітурієнтів ЗНО-2011 (3300)
Головна » 2015 » Листопад » 10 » Навчання новопризначених керівників дошкільних навчальних закладів
08:10
Навчання новопризначених керівників дошкільних навчальних закладів

  На виконання плану роботи відділу освіти на ІУ квартал 2015 року 06 листопада 2015 року на базі дошкільного навчального закладу «Казка» с.Драбове-Барятинське  було проведено чергове засідання Школи молодого завідувача з проблеми «Концепція контрольно – аналітичної діяльності керівника малокомплектного дошкільного навчального закладу». 

  Участь у засіданні взяли молоді керівники дошкільних навчальних закладів Товкач О.І. (ДНЗ «Яблунька» с. Кононівка), Мариняка В.Г. (ДНЗ «Веселка» с. Гречанівка), Підла Ю.М. (ДНЗ «Дзвіночок» с. Степанівка), Богославець С.О. (ДНЗ «Берізка» с. Погреби), Жало О.В. (ДНЗ «Сонечко» с.Рождественське). Керівник Школи молодого завідувача Ситник В.І. ознайомила присутніх із уточненим планом роботи засідання та наголосила на важливості означеної проблеми для створення іміджу дошкільного навчального закладу.

  Методист райметодкабінету Просяник О.М. зазначила, що управлінська діяльність- це багатогранне і складне  явище. Управління колективом називають мистецтвом, успіху в якому досягають природжені управлінці, або ті, хто постійно працює над удосконаленням управлінської діяльності, вивчаючи теорію педагогічного менеджменту.

            

  Увагу керівників привернуто до того, що в сучасних умовах  управління закладом - це перш за все управління процесом його розвитку. Оперативна та достовірна інформація про стан роботи ДНЗ забезпечує не тільки прийняття правильного управлінського рішення, але й бачення розвитку цього напрямку роботи та навчального закладу в цілому. Системний аналіз інформації надає змогу відслідкувати систему роботи ДНЗ, зміни, які відбуваються в процесі роботи та перспективи його розвитку. З цією метою керівником ДНЗ складаються річний, місячний, тижневий плани роботи. З педагогами проведено практикум по плануванню роботи закладу.

  Особливу увагу приділено внутрішньому контролю, який передбачає виявлення методичних, психолого-педагогічних, соціально-психологічних чинників досягнення або недосягнення накресленої цілі, їх аналіз, розробку програм корегувальних дій та їх впровадження з метою досягнення бажаного результату.

  Контроль – одна із основних функцій управління ДНЗ, спрямована на одержання інформації про стан навчально-виховного процесу та його результативність, забезпечує успішне досягнення поставленої мети. Жодну діяльність у межах навчального закладу не можна розглядати окремо від контролю.

  Завідувач дошкільного навчального закладу «Казка» с.Драбове-Барятинське  Некоз А.О. привернула увагу слухачів до мудрості ідей В.О.Сухомлинського, який зазначав, що управлінець повинен вміти поглянути на пройдений шлях, щоб оцінити зроблене, скласти план на майбутнє. І,  якщо не навчатися, не вміти або ще гірше не хотіти аналізувати свою діяльність, то ніколи не можна оволодіти мистецтвом працювати творчо і перспективно. Педагог провела майстер-клас щодо  контрольно – аналітичної діяльності керівника малокомплектного дошкільного навчального закладу, а також презентувала сучасне предметно-розвивальне середовище груп

            

  Перед молодими колегами з привітальною композицією «Калина-символ України» виступили вихованці старшої групи (вихователь Лисенко Т.М., музичний керівник Кучеренко Ю. І.)

  Новопризначені педагоги повправлялись у правильності оформлення підсумку контролю, а саме написання аналітичного наказу, в якому узагальнюються підсумки  вивчення досвіду роботи педагогів, груп педагогів з метою їх розповсюдження, узагальнення та використання у практиці.

  Методист райметодкабінету Просяник О.М. наголосила, що аналітичний наказ повинен відображати результати  аналізу стану навчально-виховного процесу, вивчення окремих питань освітньої діяльності закладу, окремих педагогічних працівників, результати планового внутрішнього контролю. В наказі повинна відобразитись відповідність висновків меті контролю, фактичному стану роботи (на момент перевірки, а не взагалі, з року в рік одне й те саме), діяльності педагогічного колективу. Ступінь узагальнення результатів контролю – лаконічність, обґрунтування висновків невеликою кількістю найбільш важливих і типових фактів. Чітке й коротке формулювання, уникнення багатослів'я, зайвих деталей, цифр, даних, які не мають істотного значення для характеристики роботи закладу, певної групи чи педагога. Узгодженість між собою фактів, висновків, констатуючої і наказуючої частин. Повина бути повнота виділення значущих проблем, встановлення причин їх виникнення. Якщо це - аналіз результатів, то це не просто викладення фактажу, а порівняння того що є, з тим, що повинно бути, відповідь на питання: "Яким вимогам повинні відповідати результати роботи?" і  "Які результати маємо на сьогодні?" Якщо аналіз навчально-виховного процесу  повинна бути відповідь на питання: "Які зрушення, особливості організації  навчально-виховного процесу дозволили досягти позитивних результатів?", "Через які недоліки  навчально-виховного процесу  існує різниця між досягнутими результатами і тим, що вимагає соціальне і державне замовлення".

  А якщо це аналіз умов , то повинна бути відповідь на питання: "Які умови сприяли позитивним зрушенням у навчально-виховному процесі" і "Недоліки яких умов є причинами дефектів навчально-виховного процесу?"

  Лише на підставі такого аналізу можна визначити конкретні заходи, здійснення яких допоможе педагогічному колективу поліпшити роботу.

Саме розпорядча частина – програма дій щодо усунення недоліків і забезпечення подальшого вдосконалення діяльності, яка передбачає заходи, що можна проконтролювати. Не можна дублювати нормативні документи, функціональні обов’язки, заходи, які вже передбачені річним планом роботи.

Схематично це можна подати так:

1. Загальний висновок щодо результативності роботи з даного питання.

2. Постановка завдань (на основі причин визначених проблем) щодо усунення недоліків й удосконалення діяльності з визначенням відповідальних осіб і термінами виконання поставлених завдань.

3. Призначення відповідальної особи за виконанням наказу.

  Кожний пункт розпорядчої частини повинен починатися  з дієслова. Слід уникати декларативності і дріб’язковості. Кожен пункт повинен бути адресований конкретній особі, з зазначенням прізвища, ініціалів та термінами виконання.

  На завершення засідання учасники подякували за цікаву зустріч та професійно надану методичну допомогу.

 

Підготувала та провела     методист РМК  Просяник О.М.

Переглядів: 154 | Додав: wolf-wb | Рейтинг: 5.0/1
Поділитися інформацією/посиланням у соціальних мережах
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Гаряча лінія
Національна дитяча "гаряча лінія"
  • 0 800 500 225
  • 772 з мобільного
  • Національна "гаряча лінія" з попередження домашнього насильства, торгівлі та ґендерної дискримінації
  • 0 800 500 335
  • 386 з мобільного
  • Календар
    «  Листопад 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Архів новин
    Наше опитування
    Що таке корупційне діяння?
    Всього відповідей: 174
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Яндекс цитирования